Innesäljare / Ordermottagare

Göteborg

LogiCo2 har i över 20 år erbjudit marknadsledande produkter med hög kvalité och strävat efter att överträffa marknadens förväntningar gällande service, leverans och funktion. LogiCO2s system upptäcker och varnar när det finns farligt högt CO2 och används idag bland annat i restauranger, bryggerier och industri i över 125 länder.

OM TJÄNSTEN – ANSVAR OCH ARBETSUPPGIFTER

I rollen som innesäljare/ordermottagare har du nära kontakt med återförsäljare i hela världen samt många interna kontakter. Du kommer att ansvara för registrering och orderhantering i det interna systemet. Du tar också hand om inkommande samtal och svarar på frågor via mail och telefon. Du ser till att kunden är nöjd, att ordern är korrekt och levereras i tid i samarbete med lagerpersonal.

Som person ser vi att du är affärsorienterad, nyfiken, kreativ, problemlösande och relationsskapande.

VI ERBJUDER

  • Internationell tjänst, med högkvalitativa produkter, mycket nöjda kunder och ett bra rykte i branschen.
  • En viktig roll i ett svenskt och ekonomiskt stabilt bolag.
  • En roll, där du är med i att bygga vidare på ett väletablerat kontaktnät hos befintliga återförsäljare i hela världen.
  • Trivsam företagskultur med ett kunnigt, trevligt, hjälpsamt och engagerat team, där laganda och att ha roligt på jobbet värderas högt.

OM DIG – EGENSKAPER & FÖRMÅGOR

  • Social och en mycket god relationsbyggare, som skapar förtroende hos kunder och kollegor genom engagemang och genuint intresse.
  • Affärsmässig – förståelse för helheten i affärsprocessen.
  • Initiativrik, självständig och ansvarstagande för ditt uppdrag och för kundens affär.
  • Teamorienterad med stark samarbetsvilja och att du uppskattar en företagskultur där alla värdesätter att ha roligt på jobbet.

OM DIG – KUNSKAPER & ERFARENHETER

  • Gymnasiekompetens.
  • Goda kunskaper i Office-paketet.
  • Skriver svenska och engelska obehindrat. Gärna fler språk.
  • Gärna erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
  • Serviceinriktad och gillar att arbeta i en internationell miljö.

ANSÖKAN

I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Kajsa Sandén. Samtliga ansökningar behandlas konfidentiellt. Urval sker löpande och intervjuer genomförs under vecka 35-36 2021. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt och vid eventuella frågor når du enklast Kajsa via e-post: kajsa.sanden@salesonly.se. alt via mobil: +46 735 21 65 31. Varmt välkommen!

OM LOGICO2

LogiCO2 är ett dotterbolag till Calectro som i mer än 50 år varit marknadsledande inom kanalrökdetektorer för fastighetsmarknaden. I samband med att Tyskland införde en lagstiftning på CO2-larm i öl källare 1995, lanserade Calectro sitt första CO2-larmsystem. Sedan dess har efterfrågan ökat radikalt och Calectro grundade dotterbolaget LogiCO2, som snabbt blev marknadsledande inom CO2 säkerhet och partner med flera stora aktörer som McDonald’s, Praxair/Linde/AGA och Coca Cola. LogiCO2 och Calectro har sen 2020 flyttat in i stora fina lokaler i Askim/Sisjön.
För mer info om LogiCO2: 
www.logico2.com och Calectro: http://www.calectro.se

Sökord: Innesäljare, Ordermottagare, service, koordinator, coordintor, ”inhouse sales”, support,

Inget för dig?

Gå tillbaka till arkivet med lediga jobb eller skicka in en spontantansökan så får du uppdateringar när något liknande dyker upp.

Tillbaka till lediga jobb Spontanansökan