Mångfald, en självklarhet. Men hur?

Snart är det dags igen för The Sales Conference, som för oss är en självklar plats att medverka i tillsammans med alla beslutsfattare. Mångfald är en frågeställning som ligger på många bolags bord just nu men vad menar vi egentligen med mångfald? Hur tar vi första steget? Finns det några rädslor och utmaningar inför att ta steget att arbeta med mångfaldsfrågan? Kan man målsätta mångfald? Vår upplevelse när vi är ute och träffar möjliga uppdragsgivare är att alla inte riktigt vet hur de ska ta första steget i detta aktuella ämne. Detta vill vi med vår expertis och erfarenhet vara med och hjälpa till med, det är bl. a därför vi valt att ha mångfald som tema för vår medverkan och monter under årets The Sales Conference.

Att som specialistbolag inom sälj/säljledning delta och synas i ett forum där fler än 1 000 beslutsfattare träffas är självklart. Vårt arbete handlar inte bara om att tillsätta kandidater till uppdragsgivare. Vårt givna WHY handlar om att göra samhällsnytta – och The Sales Conference är ett bra forum för att förmedla detta budskap. The Sales Conference är även ett fantastiskt tillfälle att få ta del av trender och bli inspirerad med utgångspunkt i framtidens försäljning och marknad.

I år ser vi mycket fram emot att träffa befintliga uppdragsgivare, träffa nya möjliga affärspartners och att få dela med oss av fantastiska storys där vi hjälpt våra kunder att stärka deras mångfald genom att rekrytera kandidater som representerar både olika åldrar, kön, bakgrunder, egenskaper och beteenden. Vi tror nyckeln är att vara en brygga i att översätta en persons erfarenheter till att se och belysa unika kompetenser som kan bidra till kundens verksamhet och till företagets långsiktiga affärsmål.

Under The Sales Conference kommer du att få möjlighet att träffa alla våra skickliga konsulter och du kommer även att få möjlighet att träffa en mångfaldsexpert, Magnus Berg, och ta del av vårt exklusiva erbjudande kring en workshop kopplat till mångfald.

På SalesOnly är vi är djupt intresserade av att förstå mekaniken bakom vad som skapar framgångsrika bolag och försäljningsorganisationer. Detta tillsammans med vår egna ambition om att växa och jobba långsiktigt gör att vi ser det som avgörande att vara införstådda i vad som sker och hur framtiden formas.

Låt mig vara helt transparent – Om man som vi, brinner för att skapa värde på riktigt och bygga framgångsrika säljorganisationer där mångfald är ett självklart inslag kan man gärna landa hos oss och prata om allt som rör människa – verksamhet -och lönsamhet!

Vi tror på ett modigt och mänskligt arbetsliv – vi tror på styrkan i olikheter.
Vi arbetar med människor, för människor. Alla är vi olika. Olika bakgrunder, ursprung, känslor, beteenden, attityder och egenskaper. Färgerna representerar just detta – mångfald. Vi är alla en kombination av färger som tillsammans definierar hur vi är.

För frågor kontakta gärna: Jenny Berge, CEO/VD, jenny.berge@salesonly.se, +46 (0)76 000 18 97

Ladda också ner vår guide här om 3 supertrender inom försäljning du vill ha koll på!