Event - SalesOnly X Mercuri International

Att vinna kundens förtroende – viktigare än någonsin i lågkonjunktur [Göteborg]

När
onsdag, 10 maj
Tid
16:00-19:00
Plats
Hotell Pigalle , Södra Hamngatan 2A, 411 06 Göteborg

Så vinner du B2B-affärer i lågkonjunktur

En ny era är här. Lågkonjunkturen ställer allt på sin spets och tvingar företag att tänka om och tänka nytt. Att välja pålitliga och långsiktiga samarbetspartners blir inte längre en fråga om ekonomi och resultat, utan en fråga om överlevnad. Och det är de B2B-företag som lyckas bygga förtroende hos sina kunder idag som kommer gå vinnande ur lågkonjunkturen. Men vad är det som får dina kunder att lita på just dig? 

I den nya rapporten “The Future State of Trust” som är framtagen av Mercuri International får du svar på just detta. I undersökningen ger över 1 000 beslutsfattare från B2B-företag svar på vad de värderar allra högst när de väljer samarbetspartner och leverantör. Ta del av resultatet och nya insikter under vårt event den 10:e maj

Dessutom får du fem konkreta nycklar till hur du maxar ditt förtroendekapital och vinner fler affärer – och best practice för hur vi på SalesOnly jobbar med att bygga och bevara tillit hos kunder.

När du deltar i eventet får du:

  • Unika insikter från rapporten ”The Future State of Trust”.
  • Svar från 1 000 B2B-företag om vad som får dem att välja dig.
  • Tips på hur du maxar ditt eget förtroendekapital.
  • 5 nycklar som hjälper dig vinna fler affärer.
  • Best practice från SalesOnly – så bygger du tillit hos kunden.

Agenda:
16:00-17:00: Dörrarna öppnas – vi bjuder på chark och dryck
17:00-18:00: Föreläsning med Henrik Larsson-Broman
18:00-19:00: Tid för mingel och nätverkande


Hänger din kollega också med? Trevligt! Glöm inte anmäla hen så beställer vi mat och dryck.