Account Manager – Workz

Workz söker nu en Account Manager som vill vara med på en expansiv tillväxtresa med service i fokus

Workz är ett resursföretag inom kundservice, med fokus på bemanning med rätt personal. Personalen består av individer som handplockas, utbildas och certifieras till just kundservicekonsulter. På så sätt säkerställer man att medarbetarna har rätt förutsättningar för att kunna göra ett riktigt bra och kvalitativt jobb hos Workz kunder. Workz fungerar även som verksamhetsstöd inom alla olika delar av kundservicevärlden, från dagens operativa drift till framtida strategier.

VI ERBJUDER

På Workz får du mycket frihet under ansvar i ett entreprenörsföretag som befinner sig i en expansiv tillväxt, där det kommer att finnas stora möjligheter till utveckling tillsammans med organisationen. Här ges en unik möjlighet att vara en del av en spännande och lärorik resa med ett starkt ledarskap som ger medarbetarna förutsättningar att lyckas i deras roll.

OM TJÄNSTEN – ANSVAR OCH ARBETSUPPGIFTER

Som Account Manager kommer du att utveckla affärer inom business-to-business. Du behöver förstå dina kunders organisation för att sälja rätt erbjudande till kundservicechefer, deras chefer, och andra personer som påverkar företagens utveckling av kundservice. Tjänsterna du erbjuder är framförallt bemanning av kundserviceavdelningar hos företag i Sverige, men även andra tjänster för att utveckla deras kundservice. Du jobbar nära dina kollegor med moderna verktyg i en strukturerad säljprocess.

OM DIG – ERFARENHETER & EGENSKAPER

Profil

  • Du trivs med att arbeta utifrån ett systematiskt, strukturerat och självständigt arbetssätt.
  • Du har ett inre driv och vilja att arbeta utifrån en hög och kvalitativ aktivitetsnivå.
  • Du har hög affärsmässig anpassningsförmåga i möte med kund.
  • Du är målmedveten och motiveras av att arbeta mot såväl egna som företagets uppsatta tillväxtmål.
  • Du inger förtroende med en naturlig förmåga att hitta och skapa nya affärsmässiga kontakter.
  • Du vill ta ett nästa steg i din karriär i ett snabbväxande entreprenörsföretag.

Kompetens

  • Du har erfarenhet av försäljning inom business-to-business
  • Du kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska i tal och skrift
  • Du har arbetat i en serviceorganisation, fördelaktigt i en Teamleader position
  • Du har minst gymnasieutbildning, gärna påbyggd med ekonomistudier eller kurser inom marknadsföring och försäljning.

Varmt välkommen med din ansökan!

I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Sanna Stjernenfall. Önskas ytterligare information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Sanna på tel: 0723018511 eller via mail: sanna.stjernenfall@salesonly.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande varpå vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt.

Workz grundades hösten 2014 av Thomas Rogalin och Jonas Norén, två kundservicegiganter som tillsammans bestämt sig för att revolutionera kundservicevärlden. Workz är i dag Sveriges enda specialistföretag för bemanning av kundservice och erbjuder förutom uthyrning av personal även verksamhetsstöd för kundservicechefen och utvecklar kundservicestrategier för ledningen. Läs mer på www.workz.se

Kontaktperson

Sanna Stjernenfall

Rekryteringskonsult
Stockholm
+46 (0)72 301 85 11