Självständig B2B Säljare av Contact Center lösningar

H1 erbjuder outsourcing av Kundservice, Teknisk support, Växel- och CRM-tjänster, WFM och PKI-tjänster. Dygnet runt på alla nordiska språk.

H1 Communikation AB expanderar! Vi befinner oss i en mycket spännande fas i vår tillväxtsresa och därför söker vi en affärsinriktad kollega! Vi söker dig som vill utveckla vår affär och försäljning gentemot kunder i hela Sverige.

Som säljare hos oss på H1 Communication blir ditt uppdrag att på ett proaktivt, strukturerat och affärsmässigt sätt bearbeta nya kunder i Sverige. Du är delaktig i planering och strategiskt upplägg av bearbetningsprocessen. Till en start kommer din fokus ligga på bearbetning av företag i storstadsregionerna och södra Sverige, varför denna tjänst utgår från kontoret i Helsingborg.

Rollen innebär mycket självständighet och du är ansvarstagande i att arbeta mot uppsatt budget. Du får stor frihet i hur du vill bedriva din försäljning – så länge kunderna har H1 Communication AB top of mind och det genererar resultat.

VI ERBJUDER:

·      En ny, spännande och fartfylld roll på ett företag med stark värdegrund och en ”happy-filosofi” som bygger på att medarbetarna ska ha roligt på jobbet

·     Möjligheten att representera ett attraktivt erbjudande i ett bolag som är stolta över sina tjänster

·     Kundanpassade, professionella lösningar inom bl.a. kundservice och teknisk support

·     Bra förmåner och utvecklingsmöjligheter för dig som har viljan att växa i bolaget

OM DIG – EGENSKAPER OCH ERFARENHETER

För att lyckas i rollen behöver du vara prestigelös, driven och van vid att jobba i ett högt tempo. Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att bearbeta nya kunder på ett strukturerat och självständigt sätt.
Vidare ser vi även att du:

·      Har minst 3 års erfarenhet från B2B försäljning, exempelvis som Account manager med inriktning på tjänsteförsäljning

·      Är duktig på att planera och strukturera upp din tid

·      Önskvärt har du vana av att prospektera på strategiskt sätt och kan kvalificera affären

·      Gärna har tidigare erfarenhet av säljcykler längre än 6 mån

·      Innehar B-körkort, samt vana av och vilja att resa i tjänsten

 Känner du igen dig i ovanstående beskrivning vill vi gärna träffa dig!

I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Theresia Årestad och researcher Amanda Klippinge. Önskas ytterligare information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Theresia på tel: 0766-20 29 28 eller via mail: theresia.arestad@salesonly.se alt Amanda på amanda.klippinge@salesonly.se . Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval sker löpande och intervjuer genomförs mellan v 48-49 varpå vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan!

H1 har ca 300 anställda i länderna Sverige, Norge och Estland och har uppdragsgivare i både offentlig och privat sektor. Vi har en lång erfarenhet av Contact centerlösningar såsom outsourcing av Kundtjänst, Teknisk Support och Svarsservice och är specialister på att vårda och öka värdet av dina kundkontakter i en mängd olika kanaler. Exempelvis, telefon, e-post, sms, chat, voice och webb. Med vår unika metodik och med över 10 miljoner kundkontakter varje år så vet vi hur du kan öka din kundlojalitet, försäljning eller minska dina kostnader. H1 har ambitionen att vara den ledande aktören i norden inom Contact Center branschen, detta genom sin egen filosofi, unika metodik samt teknik som alltid ligger i framkant.

www.h1.se

Sökord: säljare, sälj, försäljare, försäljning, ”account manager”, AM, b2b, sales, ”salesonly”

Kontaktperson

Theresia Årestad

Rekryteringskonsult
Malmö
+46 (0)76 620 29 28