Lediga jobb

Customer Success Manager - Stockholm

Vill du vara en del av den pågående digitaliseringen av vården? Drivs du av att skapa långsiktiga strategier och planer för att växa kundens engagemang? Trivs du i platta organisationer där det är nära till beslut?
 
– Då är Triolab rätt bolag för dig!

Om oss

Triolab grundades 1986 och är idag 58 medarbetare, jämnt fördelade på huvudkontoret i Göteborg och kontoret i Stockholm. Sedan 2016 tillhör vi AddLife-koncernen. Tillsammans med våra systerföretag i Norge Danmark och Finland utgör vi Triolab Group. Vi är Nordens största distributör inom diagnostik och Life Science. Hos oss hittar du IVD-utrustning till hälso- och sjukvård samt utrustning för veterinärsektorn, livsmedelsindustrin, farmaindustrin och för forskning. Grunden för vår positiva utveckling ligger i hög kompetens och personligt engagemang för både produkter och service. Vi arbetar aktivt med kvalitet och miljö och vi är certifierade enligt ISO 9001:2015 och ISO 14001:2015.

Vi erbjuder

  •        Ett attraktivt jobb på en trygg och expansiv arbetsplats
  •        Ett tätt samarbete med vårt systerbolag Camanio
  •        Stort mandat och utrymme att fatta egna beslut
  •        Ett coachande och stöttande ledarskap
  •        Ett jobb där du får vara med och påverka och utveckla vården i Sverige
  •        En platt organisation med korta beslutsvägar  
  •        En härlig företagskultur med högt i tak och mycket glädje

Om lösningen

Som Customer Success Manager på Triolab kommer du att vidareutveckla kundernas engagemang inom plattformen Camanio Health. Camanio Health är en värdeskapande och skalbar egenmonitoreringstjänst för vårdgivare och patienter. Den möjliggör ett digitalt arbetssätt för vård där patienter ges möjlighet att dela sin hälsodata och kommunicera direkt med sin vårdgivare. Vårdgivaren ges ytterligare underlag för kliniska beslut, möjlighet att preventivt förhindra försämrade tillstånd och kontinuerligt följa patientens hälsa mellan ordinarie rutinkontroller. Vården blir mer effektiv och individnära, samtidigt som patienten får en ökad trygghet, delaktighet och förståelse om sin vård och vad som påverkar hälsoutvecklingen.
     

Om rollen

Vi söker en driven och nyfiken Customer Success Manager för att coacha och leda våra befintliga kunder inom vården att öka sitt engagemang i Camanio Health. Som en del av vårt team kommer du att spela en avgörande roll i att identifiera nya möjligheter för förbättring och utveckling av våra tjänster. Du kommer att ansvara för att skapa och underhålla strategiska relationer med våra kunder. Du kommer även arbeta tätt med vårt team och Camanio för att utveckla och implementera långsiktiga planer som leder till ökad kundnöjdhet och tillväxt. Vi söker en person med stark självledarskapsförmåga som har en naturlig konsultativ approach och erfarenhet av rådgivande försäljning. Du har förståelse för IT-system och SaaS samt brinner för förändringsarbete. 

Primära arbetsuppgifter

  •         Skapa långsiktiga strategier och planer för att växa kundens engagemang
  •         Identifiera behovsbaserade merförsäljningsmöjligheter
  •         Ansvara för att öka antalet användare på befintliga kundkonton
  •         Hålla presentationer och workshops
  •         Utbilda och bygga relationer med nya kunder
  •         Kontinuerligt arbeta för att utveckla och förbättra kundupplevelsen
  •         Medverka aktivt på mässor, seminarier och event

Om dig

För att lyckas i rollen är du affärsorienterad, strukturerad och trivs i sociala sammanhang. Du är en god kommunikatör och presentatör med integritet och prioriteringsförmåga, som rör sig friktionsfritt i en vårdmiljö och kan föra dialog med vårdpersonal genom hela hierarkin. Du besitter starka självledaregenskaper och är proaktiv i ditt arbete. Du är lyhörd, tålmodig och har förståelse för långa processer samt förmågan att driva dina kunder i rätt riktning.

Dina erfarenheter och kompetenser

  •        Erfarenhet av affärsnära roller med kundansvar
  •        Gediget intresse för digitalisering
  •        Utbildad sjuksköterska eller likvärdig erfarenhet
  •        Branscherfarenhet
  •        Vana vid dokumentation och uppföljning
  •        Förmågan att snabbt kunna ta ägandeskap för din roll
  •        Svenska och engelska i tal och skrift
  •        Körkort då resor är vanligt förekommande

Vidare ser vi det som meriterande om du har erfarenhet av

  •         SaaS-lösningar
  •         Förändringsledning        

 

Vill du vara med på en spännande resa i ett expansivt bolag som gör skillnad? Tveka inte att söka tjänsten redan idag!

Urval sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan annonseringsperiodens slut.

I denna rekrytering samarbetar vi med Mikael Majoros på SalesOnly. För att du som kandidat skall få bästa möjliga kandidatupplevelse, ber vi dig ödmjukt att söka tjänsten i ett första steg så kommer ansvarig rekryterare ta kontakt med dig om du har en matchande profil för tjänsten. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. SalesOnly får inte längre ta emot eller hantera ansökningar som inkommer via mail då detta strider mot direktiven i GDPR. För att din ansökan ska behandlas måste du skicka in din ansökan via Ansök här i annonsen. Om du har frågor eller funderingar om tjänsten, tveka inte att kontakta Mikael på 076-007 17 40 eller mikael.majoros@salesonly.se

Läs om mina kollegor