Ett litet ord med så stor betydelse…

I en värld där allt går så fort och allt ska effektiviseras till minsta millimeter, kan det vara nyttigt att ibland stanna upp. Stanna upp och påminna sig om vad det är som gör att vi ändå är det framgångsrika bolag som vi är och hur har tagit oss dit vi är idag. Ett litet ord som innefattar så mycket och som ändå tar så lite plats. Jag talar naturligtvis om kvalitet.

För oss på SalesOnly är kvalitet bärande för vår framgång! Detta är vi ödmjuka inför och smärtsamt medvetna om. Om vi eller våra kunder ”slarvar”, det vill säga gör avsteg från vår kvalitativa rekryteringsprocess, medför det nästan alltid att chansen för en lyckad rekrytering minskar. Detta har vi fått bevisat för oss många gånger. Det är således ingen slump att vi är så noggranna och närmast rigida i vårt arbete och det är därför vi också ställer krav på er kunder.

Varje termin avsätter vi en heldag för att finputsar vårt hantverk, dissekerar vår rekryteringsprocess och pratar kring våra värderingar, en så kallad kvalitetsdag. Back to basic och on to the future. Hur kan vi skapa ännu mer värde för er kunder? Vad är det ni vill köpa av oss? Hur kan vi bygga morgondagens säljorganisation för er med bibehållen kvalitet? Vad är det ni behöver, men ännu inte vet om att ni behöver av oss?

Denna termin låg fokus på framgångsrik försäljning. Vi hade säljträning och utbytte idéer kring vår nya säljpresentation. Vi vässade pitchar och tränade invändningstekniker. För kom ihåg, vi är säljare som rekryterar och vi är alltid på tå för att kunna leverera mervärde till er på marknaden!

Vi gör det dessutom med en stolthet och en mycket hög kvalitet. Så gör er redo att möta oss den här hösten: vi är om möjligt än mer hungriga, drivna, konsultativa, kvalitetsmedvetna och säljsugna än innan. Wise Groups tillväxtbuckla är till för att stanna hos oss på SalesOnly och då gäller det att aldrig stagnera.

Hur gör ni? Har ni också kvalitetsdagar för att utveckla er och ligga i framkant?